Widoczność online jest dziś ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego też, by jakakolwiek firma mogła być konkurencyjna, musi mieć swoją stronę internetową. Warsztaty samochodowe nie są tu wyjątkiem. Choć jeszcze do niedawna większość z nich świetnie radziła sobie za pośrednictwem przydrożnych szyldów, dziś to nie wystarczy. Żeby pozyskać nowych klientów i stawić czoła lokalnej konkurencji, kluczowa jest dobra widoczność w sieci!
Dlaczego każdy warsztat samochodowy potrzebuje strony internetowej?
Czemu strona internetowa jest koniecznością dla każdego warsztatu? Przede wszystkim dlatego, że twoi klienci oczekują, że będziesz ją posiadać. Internet jest pierwszym miejscem, do którego udają się osoby poszukujące tego rodzaju usług. Wystarczy po prostu kilka kliknięć, by znaleźć ofertę w bliskiej okolicy, a następnie umówić spotkanie.
Zapewne znaczna większość twojej konkurencji posiada już nowoczesne i dobrze zoptymalizowane witryny. Jeśli nie masz witryny lub twoja strona nie pojawia się wystarczająco wysoko w wynikach wyszukiwania, oczywiste jest, że stracisz możliwość pozyskania klienta.
Poza tym profesjonalna strona internetowa buduje też zaufanie i wizerunek warsztatu. Nawet, jeśli klient będzie potrzebował wyłącznie drobnej naprawy, oceni jakość potencjalnych usług na podstawie twojej strony internetowej.
Dzięki witrynie możesz także poinformować swoich klientów o zakresie świadczonych usług, cenniku, czy godzinach otwarcia. Oraz zapewnić klientom łatwy dostęp do danych kontaktowych i lokalizacji.
Niezbędne elementy strony dla warsztatów samochodowych
Elementy, które sprawiają, że strona internetowa jest profesjonalna i konkurencyjna to przede wszystkim:
- responsywność (Mobile-friendly) – umożliwia przeglądanie witryny na urządzeniach mobilnych,
- zgodność z najnowszymi trendami UX/IU,
- szybkie ładowanie, bezawaryjność – zbyt wolne ładowanie lub awarie zwiększają ryzyko opuszczenia strony przez użytkownika,
- zgodne z wymogami Google – spełnianie wymogów prawnych i technicznych,
- intuicyjna nawigacja – proste i przejrzyste menu pozwala klientom błyskawicznie znaleźć kluczowe informacje,
- estetyczny i profesjonalny design – zachęca do skorzystania oferty, buduje pozytywne wrażenie o firmie,
- bezpieczeństwo (SSL) – zapewnia gwarancję, że strona jest bezpieczna i dane użytkowników są chronione,
- dobra widoczność, integracja z mediami społecznościowymi – dzięki tej opcji będziesz mieć możliwość łatwego udostępniania treści ze strony np. na Facebooku, co jest kluczowe w przypadku lokalnych biznesów (nasze strony mogą być w pełni zintegrowane z najpopularniejszymi platformami, takimi jak Facebook, YouTube czy Instagram),
- optymalizacja SEO – strona powinna być odpowiednio zoptymalizowana, gdyż wpływa to na jej widoczność w wynikach wyszukiwania.
Jak tworzymy strony, które przyciągają klientów?
Zależy ci na tym, by strona internetowa została stworzona przy zachowaniu najlepszych praktyk, a tym samym była efektywna, funkcjonalna i przyjazna dla użytkowników? Broker Media specjalizuje się w tworzeniu stron, które przyciągają uwagę klientów oraz wspierają cele biznesowe!
Skontaktuj się z nami po BEZPŁATNĄ wycenę i doradztwo!
Tel.: 884 701 705 lub kontakt@stronywarszawa.pl
Rozumiemy, jak specyficzna jest to branża. Dlatego też nasza strategia dostosowana jest do jej wymagań. Nasze projekty są nie tylko estetyczne, ale też intuicyjne i łatwe w nawigacji. Dbamy też o optymalizację pod kątem SEO, tak by zwiększyć widoczność witryny w wynikach wyszukiwania.
Wszystkie nasze strony wyglądają i działają świetnie na różnych urządzeniach, ładują się szybko i sprawnie funkcjonują. Pomagamy także naszym klientom tworzyć angażujące i wartościowe treści, które budują wizerunek marki.
Z uwagi na nasze doświadczenie oraz to, że stale śledzimy najnowsze trendy i technologie wiemy, jak sprawić, by twoja strona prezentowała się nowocześnie i wyróżniła się na tle konkurencji!
Strony wykonujemy od A do Z i udzielamy na nie pełnej gwarancji oraz wsparcia!