Broker Media

ul. Budowlana 5/U1, Warszawa

Copywriting

Profesjonalne treści, które zwiększają Twoje zyski.

Nasz zespół tworzy wysokiej jakości teksty, realizując przemyślane strategie SEO i content marketingowe. Biegle posługujemy się językiem korzyści, trafiając zarówno do Twoich klientów, jak i do algorytmów wyszukiwarek.

Avatar Ceo

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Zadzwoń lub napisz wiadomość

Contact Header

Nasz zespół tworzy wysokiej jakości teksty, realizując przemyślane strategie SEO i content marketingowe. Biegle posługujemy się językiem korzyści, trafiając zarówno do Twoich klientów, jak i do algorytmów wyszukiwarek.

Jakoś czy jakość? Treść ma znaczenie.

Treści, które zapełniają stronę www lub e-commerce, mają kluczowe znaczenie dla marketingu internetowego. Muszą być nie tylko poprawne językowo, ale także unikalne, angażujące i spójne. Dlaczego? Bo tylko wtedy sprzedają. Nasi copywriterzy przygotują dla Ciebie profesjonalne teksty, które zapewnią Twojej firmie wysoką pozycję w wyszukiwarce, wyróżnią Twoją markę na tle konkurencji i zaangażują Twoich klientów.

Nasze treści wzmacniają Twoją pozycję w sieci.

Dobry tekst to dobra inwestycja.

We współczesnym biznesie nie ma miejsca na przeciętność. Zarówno użytkownicy, jak i algorytmy Google, oczekują najwyższej jakości treści. Aby cieszyć się wysoką pozycją w wyszukiwarce, ruchem na swojej stronie i rosnącymi zyskami ze sprzedaży, musisz je dostarczyć. 

 

Profesjonalny copywriting to nie tylko tworzenie kreatywnych i estetycznych treści. To przede wszystkim sztuka pisania w sposób, który pozwala Twojej marce pozyskać i utrzymać klientów.

Photo Custom
Avatar Ceo

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Zadzwoń lub napisz wiadomość

Znajdziemy optymalne rozwiązania dla Twojej firmy.

Estetyczne i funkcjonalne
strony www

Sprawdź nasze realizacje

Zobacz wszystkie realizacje

Często zadawane pytania

Jakie usługi z zakresu copywritingu oferujecie?

Możemy przygotować dla Ciebie teksty na stronę internetową, teksty ofertowe, teksty blogowe, artykuły i poradniki, opisy kategorii oraz produktów do sklepu internetowego, treść newsletterów, hasła reklamowe i slogany. Bez względu na branżę w jakiej działasz. Nie ma tematów, których się nie podejmujemy.

Czy teksty są unikalne?

Treści przygotowane przez naszych copywriterów są niepowtarzalne. Po zakończeniu pracy nad zleceniem i opłaceniem faktury, zyskujesz pełne prawo do dysponowania tekstem – jesteś jego jedynym właścicielem i możesz mieć pewność, że żaden jego fragment nie zostanie wykorzystany przez nas w innym miejscu.

Czy copywritera można zastąpić AI?

To pytanie, z którym spotykamy się coraz częściej. Nasza odpowiedź brzmi: nie, AI nie jest w stanie zastąpić copywritera. Program komputerowy (jeszcze) nie posiada umiejętności pisania tekstów sprzedażowych czy reklamowych. Oznacza to, że nie jest w stanie przekazać czytelnikowi korzyści związanych z konkretnym produktem, zachować unikalnego stylu Twojej marki czy przemówić do wyobraźni Twoich potencjalnych klientów i zachęcić ich do zakupu.

Czy mogę samodzielnie napisać teksty?

Oczywiście. Wielu przedsiębiorców – zwłaszcza w początkowej fazie działalności, kiedy budżet jest mocno ograniczony – decyduje się na to, by samodzielnie przygotować treści na stronę www. Wraz z rozwojem firmy i wyznaczaniem kolejnych celów sprzedażowych, możesz potrzebować jednak wsparcia profesjonalnego copywritera. Dlaczego?

Z copywritingiem jest jak z remontem mieszkania. Możesz zrobić go samodzielnie, ale efekt będzie różnił się od tego, jaki zapewni Ci profesjonalna ekipa. Prawdopodobnie uda Ci się pomalować ściany. Być może przez jakiś czas będziesz nawet uważać, że jest ok. Po pewnym czasie zaczniesz zauważać jednak odpryski, nierówności i niedociągnięcia.

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony i firmy?

Śmiało – zadzwoń, napisz. Chętnie porozmawiamy
o tym, jak możemy pomóc Twojej marce.

Seo Design Marketing My person Person Background

Dariusz Żebrowski

Marketing & PR / Project manager

Co to jest content marketing?

Content marketing to sposób na efektywną komunikację z klientami. Poprzez produkcję wysokiej jakości contentu (treści, infografik, wideo) i dystrybucję tych treści w odpowiednich kanałach i miejscach w sieci, realizowane są kluczowe cele przedsiębiorstwa. Treści powinny odpowiadać na potrzeby i oczekiwania klientów – angażować odbiorców, edukować ich, dostarczać rozrywki. Wysokiej jakości, merytoryczne treści samodzielnie wyszukiwane są przez użytkowników, dzięki czemu nie są traktowane jako nachalna i irytująca forma reklamy. Content marketing to działania długofalowe, prowadzone zgodnie z założoną strategią i jasno określonymi celami, dzięki czemu łatwo ocenisz efekty prowadzonych działań.

Content marketing to kolejno:

Różne cele, różne narzędzia Aby kampania content marketingowa była efektywna, konieczne jest określenie celu podejmowanych działań. Pozwoli to na:

doprecyzowanie głównego wydźwięku publikacji,
formy publikacji (artykuły sponsorowane, treści wideo czy infografiki),
miejsca publikacji,
częstotliwości i liczby publikacji.

Inne środki stosowane będą, gdy głównym celem jest zwiększenie sprzedaży, inne, gdy chcemy zmienić postrzeganie brandu, a jeszcze inne, gdy wprowadzamy nowy produkt na rynek. Precyzyjne określenie celu kampanii, pozwala zmierzyć jej efektywność.

Co i komu chce przekazać?

W content marketingu niezwykle istotne jest skupienie się na potrzebach i oczekiwaniach klientów. Zrozumienie i prawidłowe rozpoznanie grupy odbiorców to klucz do sukcesu. Jeśli wiemy, co interesuje naszych odbiorców, jakie miejsca w sieci odwiedzają, jak wygląda ich proces zakupowy – możemy przygotować dla nich wartościowe treści i zamieścić w miejscu, do którego dotrą samodzielnie. Dziś, gdy co dzień zalewają nas setki tysięcy informacji, dotarcie do zainteresowanych klientów z angażującym przekazem to prawdziwy sukces. Rodzaj i forma publikacji powinny być dostosowane do sposobu odbioru informacji przez grupę odbiorców, do których pragniemy dotrzeć.

Do dyspozycji mamy wiele form publikacji:

Miejsca publikacji

Tak, jak szczegółowo planujemy formę i wydźwięk publikacji, tak samo wiele uwagi powinniśmy poświęcić wyborowi miejsc, w których będziemy dystrybuowali przygotowane treści. Udostępniane treści powinny korespondować tematyką i formą z miejscem publikacji.

Gdzie możesz zamieścić treści:

Pomiar efektów

Każda kampania content marketingowa powinna być monitorowana, a efekty działań mierzone. Po zakończeniu działań należy przyjrzeć się parametrom i sporządzić wnioski, które pozwolą optymalizować działania w przyszłości. Co zyskujesz korzystając z content marketingu? Content marketing pozwala realizować wiele istotnych, złożonych celów, jakie stawia przed sobą firma. Działania content marketingowe pozwalają:

Możliwości są nieograniczone. Liczy się otwarty umysł, wiedza i doświadczenie zespołu realizatorów. Napisz do nas! Wiemy, jak to robić!