Broker Media

ul. Budowlana 5/U1, Warszawa

Pozycjonowanie stron Warszawa

Jesteśmy agencją SEO i posiadamy ponad 12 lat doświadczenia w pozycjonowaniu stron dla firm z Warszawy i całej Polski.

Naszym Klientom gwarantujemy nie tylko indywidualne podejście i osiągnięcie TOP 10 w Google, ale również zwiększenie ruchu na stronie i wzrost sprzedaży produktów i usług przez internet.

 

Oferujemy skuteczne pozycjonowanie szczególnie trudnych branż i sklepów internetowych.

Avatar Ceo

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Zadzwoń lub napisz wiadomość

Contact Header

Naszym Klientom gwarantujemy nie tylko indywidualne podejście i osiągnięcie TOP 10 w Google, ale również zwiększenie ruchu na stronie i wzrost sprzedaży produktów i usług przez internet.

 

Oferujemy skuteczne pozycjonowanie szczególnie trudnych branż i sklepów internetowych.

Pozycjonowanie i optymalizacja SEO

Zajmujemy się pozycjonowaniem od A do Z – począwszy od audytu SEO, przez analizę konkurencji, konsultacje, optymalizację struktury serwisu i wykonanie prac programistycznych, przygotowanie treści - aż po budowanie autorytetu strony, czyli link building.

Audyt SEO icon

Audyt SEO

Audyt SEO to proces analizy strony internetowej, który ma na celu zwiększenie jej widoczności oraz przyciągnięcie większej liczby odwiedzających z wyszukiwarek. W praktyce, audyt SEO skupia się na optymalizacji witryny w celu zwiększenia jej zgodności z algorytmami Google.

Konsulting icon

Konsulting

Wzmocnij swoją wiedzę w zakresie SEO i pozycjonowania dzięki naszym usługom konsultingowym. Skorzystaj z naszych usług doradztwa w zakresie strategii, optymalizacji stron i sklepów, linkowania i analityki. Zachęcamy do rozmowy!

SEO content marketing icon

SEO content marketing

Content marketing oparty na SEO wymaga dostarczenia wartościowych treści, które są zarówno użyteczne dla ludzi, jak i zrozumiałe dla algorytmów wyszukiwarek. Właściwie opracowany content pozwoli na osiągnięcie wyższych pozycji dla określonych słów kluczowych.

Link building icon

Link building

Odpowiednie zarządzanie link buildingiem (czyli pozyskiwanie linków) jest kluczowe dla osiągnięcia najlepszych pozycji w wynikach wyszukiwania. Bez odpowiedniego autorytetu, nawet najlepiej zoptymalizowana strona nie zdoła przewyższyć konkurencję.

Pozycjonowanie firm lokalne

Pozycjonowanie lokalne to działania SEO, których celem jest podniesienie pozycji strony internetowej dla fraz kluczowych odnoszących się do konkretnego miasta np. Pozycjonowanie Warszawa, Stomatolog Warszawa, agencja SEO Warszawa oraz okolic. Dzięki tej strategii firmy działające na terenie Warszawy mogą zwiększyć swoją widoczność w wyszukiwarce Google, co przekłada się na większy ruch organiczny, większą liczbę zapytań i klientów.

Photo Custom

Pozycjonowanie stron na frazy ogólne

Jedną z najważniejszych zalet internetu jest możliwość dotarcia i pozyskania klientów nie tylko lokalnych np z Warszawy, ale też z całej Polski, a także całego świata.

 

Jako agencja SEO oferujemy skuteczne pozycjonowanie na frazy ogólne np.: buty sportowe, rowery MTB, okulary przeciwsłoneczne… a także pozycjonowanie globalne. Zapewniamy skuteczne pozycjonowanie szczególnie trudnych branż i sklepów internetowych.

Photo Custom

Ponad 12 lat doświadczenia w pozycjonowaniu

Dlaczego warto inwestować w SEO

Masz pytanie lub wątpliwości czy warto inwestować w pozycjonowanie? Skontaktuj się z nami, a pomożemy określić, czego najbardziej potrzebuje dana strona lub sklep internetowy. Porozmawiamy o budowie serwisu, linkach, optymalizacji i treściach.

 

Sprawdzimy konkurencję i przeanalizujemy branżę. Pokażemy konkretne rozwiązania, które przyniosą efekt.

 

Photo Custom
Avatar Ceo

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Zadzwoń lub napisz wiadomość

Znajdziemy optymalne rozwiązania dla Twojej firmy.

Sprawdź nasze realizacje
stron internetowych

Portfolio wykonany stron i sklepów

Zobacz wszystkie realizacje

Często zadawane pytania

Co to jest pozycjonowanie / SEO?

Pozycjonowanie, często nazywane SEO (ang. Search Engine Optimization), to zbiór działań mających na celu poprawienie widoczności strony internetowej lub sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania Google i innych wyszukiwarek np Bing. Dawniej SEO skupiało się głównie na optymalizacji samej strony internetowej pod kątem wyszukiwarek, natomiast pozycjonowanie kojarzone było z budowaniem linków (linkowaniem z serwisów zewnętrznych) do witryny w celu zwiększenia jej autorytetu i pozycji w wynikach wyszukiwania.

Obecnie jednak te dwa pojęcia są często traktowane jako synonimy, ponieważ optymalizacja strony internetowej może obejmować zarówno czynniki on-page (takie jak treści, struktura, tagi meta), jak i off-page (takie jak linki i wzmianki w innych miejscach w sieci).

W praktyce, aby osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, konieczne jest kompleksowe podejście, uwzględniające wszystkie aspekty SEO. Bez budowania linków i zdobycia autorytetu witryny, nawet najlepiej zoptymalizowana strona internetowa nie osiągnie czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania.

Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania / SEO?

Kampanie SEO wymagają dużo więcej czasu na osiągnięcie efektów niż kampanie PPC. Wyszukiwarki potrzebują czasu na zindeksowanie i zinterpretowanie zmian dokonanych na stronie internetowej oraz na pozyskanie i przetworzenie linków prowadzących do niej.

Czas potrzebny na osiągnięcie topowych pozycji w wynikach wyszukiwania zależy od wielu czynników, takich jak początkowa pozycja witryny, konkurencyjność rynku, historia domeny i budżet przeznaczony na SEO, a przede wszystkim zależy od jakości przeprowadzonej kampanii i jej skuteczności.

Pierwsze efekty SEO są widoczne już po kilku tygodniach np wzrost ruchu na stronie, wzrost widoczności, zwiększenie ilości słów kluczowych. Natomiast efekt pozycjonowania w postaci TOP 10 na słowa kluczowe np związane z miastem Warszawa, zwykle trwa to od kilku tygodni do nawet kilkunastu miesięcy, a w przypadku bardzo trudnych branż od kilku miesięcy w górę.

Warto podkreślić, że efekty kampanii SEO są bardziej trwałe niż w przypadku kampanii PPC, co oznacza, że po zakończeniu kampanii strona internetowa wciąż może cieszyć się wysokimi pozycjami w wynikach wyszukiwania.

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony i firmy?

Śmiało – zadzwoń, napisz. Chętnie porozmawiamy
o tym, jak możemy pomóc Twojej marce.

Seo Design Marketing My person Person Background

Dariusz Żebrowski

Marketing & PR / Project manager

Dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie?

Czym jest SEO?

Aby strona mogła być skutecznie pozycjonowana w sieci, konieczne jest zadbanie o jej odpowiednią optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych, a więc SEO (ang. Search Engine Optimization). W efekcie wdrożenia działań optymalizujących, strona WWW jest nie tylko widoczna w wyszukiwarkach, ale również zajmuje wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.

Poza przygotowaniem strony internetowej pod względem technicznym, warto jest również popracować nad treściami na WWW, które powinny być przede wszystkim:

W dodatku, należy zadbać o przyjazne adresy URL, opisy meta description, szybkość ładowania się strony i jej prawidłową nawigację. Dzięki temu przypodobamy się nie tylko czytelnikom i osobom odwiedzającym naszą stronę, ale również legendarnym robotom wyszukiwarek, które — w głównej mierze — decydują o być albo nie być naszej witryny.

Powodów, dla których warto zainwestować w optymalizację i pozycjonowanie swojej strony internetowej jest naprawdę sporo. Poniżej przedstawiamy listę najważniejszych, z punktu widzenia właściciela strony WWW:

Wszystkie te zalety wdrożenia SEO potrafią bezpośrednio przełożyć się na zysk dla właściciela strony. A ponieważ na pozycjonowanie i optymalizację nie trzeba przeznaczać niebotycznych pieniędzy, zwrot z inwestycji potrafi być naprawdę oszałamiający.

pozycjonowanie stron
pozycjonowanie stron

Czym się zajmujemy

Komu zlecić pozycjonowanie i SEO?

Optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych to zajęcia, których skutecznie podjąć mogą się tylko doświadczone osoby, dla których SEO nie jest tylko zwykłą pracą, ale przede wszystkim pasją i którzy non stop poszerzają swoją wiedzę w tym temacie. Oczywiście, każdy właściciel strony internetowej mógłby się sam podjąć tego zadania, jednak niewielu może pochwalić się posiadaniem takich umiejętności, a nauczenie się skutecznego pozycjonowania może zająć naprawdę sporo czasu, którym większość z nas nie dysponuje. W związku z tym, warto swoją stronę internetową oddać w ręce specjalistów. Jeśli nie czujesz się na siłach, by samodzielnie zająć się optymalizacją i pozycjonowaniem własnej strony WWW, serdecznie zachęcamy Cię do skorzystania z naszych usług.

W branży działamy już od ponad dekady, co pozwala nam mieć zdrowe podejście do tego, w jaki sposób powinny wyglądać oba te procesy, by jak najskuteczniej działały na korzyść naszych Klientów. W tym czasie nasza oferta kilkukrotnie się zmieniła. Dlaczego? Ponieważ zmieniły się wymogi dotyczące optymalizacji i pozycjonowania. Chcąc oferować naszym Klientom usługi, które faktycznie działają, musimy być na bieżąco ze zmianami, jakie wprowadzane są przez wyszukiwarki. To, co działało jeszcze kilka lat temu, wcale nie musi przynosić efektów w dniu dzisiejszym. Gdyby nie nasza wewnętrzna potrzeba zgłębiania wiedzy na temat SEO i pozycjonowania, nie bylibyśmy w stanie dostarczać naszym Klientom rozwiązań, które faktycznie działają i są w stanie przynosić im długofalowe efekty.

Aktualnie oferujemy trzy rodzaje umów, jednocześnie starając się dopasowywać do wymagań naszych Klientów. Najczęściej proponowaną przez nas formą współpracy jest umowa ryczałtowa w połączeniu z rozliczeniem za pozycje lub umowa abonamentowa. Naszych Klientów uświadamiamy w tym, że — aby SEO było skuteczne i faktycznie przełożyło się na długofalowe efekty — nie należy działać w pośpiechu. Bardzo ważna jest również cena pozycjonowania, którą ustalamy indywidualnie dla każdej promowanej strony w wyszukiwarce.

 

Cena pozycjonowania stron?

Jeśli chodzi o pozycjonowane cena jest uzależniona od kilku czynników, zarówno przy opłacie za TOP 10 w wynikach wyszukiwania Google (pierwsza strona), jak i również przy opłatach abonamentowych. Dlatego zapraszamy Państwa do kontaktu, a chętnie wycenimy słowa kluczowe bezpłatnie. Pozycjonowanie stron wyceniamy zawsze w taki sposób, abyśmy mieli realną szansę na spełnienie naszej obietnicy.

Parametry, które bierzemy pod uwagę przy wycenie pozycjonowania w ofercie indywidualnej:

Nasze ceny pozycjonowania stron zaczynają się od 500 zł netto miesięcznie. W tej cenie możemy zaproponować Państwu pozycjonowanie lokalne np na Warszawę, ale w przypadku branż wyjątkowo trudnych, trzeba wziąć pod uwagę, że realny koszt będzie dużo wyższy.

Pierwsze efekty, w postaci wzrostu pozycji, widać po 1 miesiącu (w przypadku lokalnych słów kluczowych) lub po 2–6 miesiącach (w przypadku ogólnych słów kluczowych). Własne zaplecze i skupianie się na działaniach content marketingowych, pozwala nam doprowadzać Klienta do takiej sytuacji, w której — poza wysoką pozycją w wyszukiwarce — zdobywa on również organiczny ruch, który przynosi długofalowe i długotrwałe efekty.

Indywidualne i partnerskie podejście do Klientów pozwalają nam tworzyć indywidualne wyceny, uzależnione m.in. od jakości strony WWW, wcześniejszych działań związanych z pozycjonowaniem itd. Wieloletnie doświadczenie, jakie zdobyliśmy, współpracując z firmami z wielu branż, pozwala nam oferować usługi najwyższej jakości, które przynoszą rzeczywiste rezultaty. Zachęcamy do kontaktu, w celu ustalenia szczegółów.

Korzyści ze współpracy z nami:

Nasze doświadczenie w pozycjonowaniu

Obsługujemy i promujemy strony www Klientów z całej Polski, w takich miastach jak: Warszawa, Wrocław, Gdańsk… Preferujemy miejsce spotkań w Warszawie i okolicach, ale również jest możliwość dojazdu do innego miasta. Serdecznie zapraszamy.