Pisanie tekstów

Profesjonalne pisanie tekstów na strony internetowe, blogi oraz Content Marketing. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług w zakresie Copywriting’u, którym zajmujemy się od ponad 10 lat. Piszemy poprawne i skuteczne teksty, chwytliwe artykuły dla ludzi i robotów wyszukiwarek. Wiemy jak  pisać, żeby chcieli czytać.

 

Zastanawiasz się jak zwiększyć sprzedaż? Jak pozyskać nowych klientów? Jak wprowadzić nowy produkt na rynek? Jak zainteresować potencjalnych klientów Twoją ofertą? Chcesz zbudować wizerunek lidera branży? Content marketing to działania, które wspierają realizację wszystkich powyższych celów. Ale po kolei.

 

Co to jest content marketing?

Content marketing to sposób na efektywną komunikację z klientam. Poprzez produkcję wysokiej jakości contentu (treści, infografik, wideo) i dystrybucję tych treści w odpowiednich kanałach i miejscach w sieci, realizowane są kluczowe cele przedsiębiorstwa. Treści powinny odpowiadać na potrzeby i oczekiwania klientów – angażować odbiorców, edukować ich, dostarczać rozrywki. Wysokiej jakości, merytoryczne treści samodzielnie wyszukiwane są przez użytkowników, dzięki czemu nie są traktowane jako nachalna i irytująca forma reklamy. Content marketing to działania długofalowe, prowadzone zgodnie z założoną strategią i jasno określonymi celami, dzięki czemu łatwo ocenisz efekty prowadzonych działań.

 

Content marketing to kolejno:

  • strategia (określająca cel działań, oparta o insight konsumencki),
  • realizacja (produkcja i dystrybucja treści),
  • monitorowanie i mierzenie efektów,
  • wnioski z kampanii.

 

Różne cele, różne narzędzia Aby kampania content marketingowa była efektywna, konieczne jest określenie celu podejmowanych działań. Pozwoli to na:

  • doprecyzowanie głównego wydźwięku publikacji,
  • formy publikacji (artykuły sponsorowane, treści wideo czy infografiki),
  • miejsca publikacji,
  • częstotliwości i liczby publikacji.

 

Inne środki stosowane będą, gdy głównym celem jest zwiększenie sprzedaży, inne, gdy chcemy zmienić postrzeganie brandu, a jeszcze inne, gdy wprowadzamy nowy produkt na rynek. Precyzyjne określenie celu kampanii, pozwala zmierzyć jej efektywność.

 

Co i komu chce przekazać?

W content marketingu niezwykle istotne jest skupienie się na potrzebach i oczekiwaniach klientów. Zrozumienie i prawidłowe rozpoznanie grupy odbiorców to klucz do sukcesu. Jeśli wiemy, co interesuje naszych odbiorców, jakie miejsca w sieci odwiedzają, jak wygląda ich proces zakupowy – możemy przygotować dla nich wartościowe treści i zamieścić w miejscu, do którego dotrą samodzielnie. Dziś, gdy co dzień zalewają nas setki tysięcy informacji, dotarcie do zainteresowanych klientów z angażującym przekazem to prawdziwy sukces. Rodzaj i forma publikacji powinny być dostosowane do sposobu odbioru informacji przez grupę odbiorców, do których pragniemy dotrzeć.

 

Do dyspozycji mamy wiele form publikacji:

  • artykuły sponsorowane;
  • poradniki;
  • artykuły eksperckie;
  • e-booki;
  • webinaria;
  • wideo;
  • infografiki.

 

Miejsca publikacji

Tak, jak szczegółowo planujemy formę i wydźwięk publikacji, tak samo wiele uwagi powinniśmy poświęcić wyborowi miejsc, w których będziemy dystrybuowali przygotowane treści. Udostępniane treści powinny korespondować tematyką i formą z miejscem publikacji.

 

Gdzie możesz zamieścić treści:

  • portale branżowe;
  • portale tematyczne;
  • portale eksperckie (GoldenLine, LinkedIn)
  • fora tematyczne;
  • blogi;
  • Social Media;
  • kanały wideo (Youtube, Vimeo);
  • Slideshare;
  • i wiele innych.

 

Pomiar efektów

Każda kampania content marketingowa powinna być monitorowana, a efekty działań mierzone. Po zakończeniu działań należy przyjrzeć się parametrom i sporządzić wnioski, które pozwolą optymalizować działania w przyszłości. Co zyskujesz korzystając z content marketingu? Content marketing pozwala realizować wiele istotnych, złożonych celów, jakie stawia przed sobą firma. Działania content marketingowe pozwalają:

  • budować wizerunek lidera branży;
  • budować wizerunek eksperta;
  • budować grono zaangażowanych, wiernych odbiorców;
  • zwiększyć sprzedaż;
  • wprowadzić nowy produkt na rynek;
  • zmienić sposób postrzegania brandu.

 

Możliwości są nieograniczone. Liczy się otwarty umysł, wiedza i doświadczenie zespołu realizatorów. Napisz do nas! Wiemy co zrobić dla Twojego biznesu!

Skontaktuj się z nami

Wypełnij formularz i napisz do nas jeśli jesteś zainteresowany stworzeniem projektu logo, identyfikacji wizualnej, strony internetowej, czy pozycjonowaniem strony www.
Nasza agencja mieści się w Warszawie, ale obsługujemy Klientów z całej Polski.






Możesz załączyć plik:
Nie wybrano pliku

Wybierz plik